کد گوگل پلاس بسيار کوچک

انجمن تخصصي براي وبمستران

مرجع کد و آموزش براي وبمستران

بازی
تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 74
    کل نظرات : 2
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا : 44

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 45
    باردید دیروز : 719
    گوگل امروز : 1
    گوگل دیروز : 3
    بازدید هفته : 764
    بازدید ماه : 3,500
    بازدید سال : 22,409
    بازدید کلی : 455,427

آرشیو

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دانلود بازی FIFA Street 2 برای پلی استیشن 2 وقابل اجرا در کامپیوتر و گوشی های اندرویدی با استفاده از شبیه ساز

  • 1103 نفر
ادامه مطلب


دانلود بازی Resident Evil - Code - Veronica X برای پلی استیشن 

دو وقابل اجرا در کامپیوتر و گوشی های اندرویدی با استفاده از شبیه ساز


‏رزیدنت اویل : ورونیکا کد ایکس (Resident Evil Code Veronica X) نام یکی از نسخه های سری عناوین محبوب رزیدنت اویل است. بازی Resident Evil Code Veronica X در ۳ ماه پس از وقایع رزیدنت اویل ۲ اتفاق می افتد . جایی که کلایر رد فیلد هنوز به دنبال برادرش کریس میگردد و موفق نشده او را پیدا میکند . بنابراین کلایر برای یافتن کریس راهی سفری میشود که متوجه میشود در جزیره ای میان زامبیها گرفتار شده و باید با یافتن کریس هر چه زودتر جان خود را نجات دهد . این عنوان دارای داستانی قوی و عمیق است و محیطهای متنوعی طراحی شده اند که به خوبی حس ترس را به گیمر القا میکنند و به خوبی یادآور عنوان موفق رزیدنت اویل ۲ است . دوربین و گیم پلی بازی Resident Evil Code Veronica X شباهت زیادی به رزیدنت اویل ۲ دارد که یکی از نقاط قوت محسوب میشود و میتواند علاقمندان به سری رزیدنت اویل را راضی نگه دارد . گرافیک رزیدنت اویل ورونیکا ایکس نسبت به زمان انتشار خود در سطح خوبی قرار دارد و هیولاهای متنوعی برای غافلگیر کردن شما طراحی شده اند 

  • 1247 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Bully برای playstion 2

0 دیدگاه


دانلود بازی Bully برای پلی استیشن 2 وقابل اجرا برروی کامپیوتر و گوشی های اندرویدی با استفاده از شبیه ساز

  • 744 نفر
ادامه مطلب


دانلود بازی god hand برای پلی استیشن 2 وقابل اجرا در کامپیوتر و گوشی های اندرویدی با شبیه ساز

  • 1955 نفر
ادامه مطلب


دانلود بازی Kingdom Hearts برای پلی استین 2 و قابل اجرا در اندروید و کامپیوتر

  • 615 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Rayman 2 - Revolution

0 دیدگاه


دانلود بازی Rayman 2 - Revolution برای پلی استیشن 2

  • 435 نفر
ادامه مطلب


دانلود رایگان بازی MARVEL VS. CAPCOM 2 - NEW AGE OF HEROES برای پلی استیشن 2 قابل اجرا در کامپیوتر و گوشی های اندرویدی با شبیه ساز

  • 504 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Tekken Tag Tournament

0 دیدگاه


دانلود بازی Tekken Tag Tournament برای پلی استیشن 2  و قابل اجرا در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز دانلود در ادامه مطلب

  • 482 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Tekken 6 برای psp

0 دیدگاه
  • 635 نفر

دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای psp

0 دیدگاه
  • 581 نفر

دانلود بازی Monster Hunter Freedom Unite برای psp

0 دیدگاه
  • 388 نفر

دانلود بازی Need For Speed - Most Wanted برای psp

0 دیدگاه
  • 513 نفر
  • 912 نفر
  • 625 نفر
  • 340 نفر
ادامه مطلب
  • 367 نفر
  • 2666 نفر
ادامه مطلب
  • 468 نفر
  • 432 نفر
  • 527 نفر

دانلود بازی Gran Turismo 2 برای ps1

0 دیدگاه

 

بازی گرن توریسمو ۲ یا Gran Turismo 2 با نام مختصر GT2 دومین بازی از سری بازیهای بسیار محبوب و پر مخاطب گرن توریسمو می باشد که در سال ۲۰۰۰ منحصرا برای کنسول بازی ps1 منتشر شده است. سبک بازی شبیه سازی رانندگی و ریسینگ و از اولین بازی های ریسینگ پرقدرت می باشد. بازی که با گذشت ۱۶ سال از زمان انتشارش هنوز هم حرف هایی برای گفتن دارد. سبک خاص بازی عاملی شد تا همانند نسخه اول خوش بدرخشد و به یکی از بهترین و پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۱ تبدیل شود. بازی گرن توریسمو ۲ امتیاز فوق العاده ۹۳ از ۱۰۰ را در گیمزرنکینگ و ۹٫۸ از ۱۰ را از آی جی اِن  کسب کرده است و با فروشی بی نظیر بالغ بر ۱۰ میلیون نسخه به یکی از پرفروش ترین های سونی ۱ تبدیل شده است. مجله یوکی پلی استیشن بازی گرن توریسمو ۲ را چهارمین بازی برتر تاریخ در همه ادوار معرفی کرده است.


  • 4308 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Mortal Kombat 4 برای ps1

0 دیدگاه


بازی Mortal Kombat 4 از سری بازی های مبارزه ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد . بازی Mortal Kombat که کار خود را با کنسول قدیمی سگا شروع کرد ، با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است .

یکی از جذاب ترین بخش های بازی حالت 2 نفری و یا مولتی پلیر آن است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . وجود شخصیت های قوی هیکل و جذاب ، از دیگر ویژگی های بازی Mortal Kombat 4 زیباست به طوری که اسکورپیون که از شخصیتهای معروف بازی مبارزه‌ای‌ مورتال کامبت می باشد ، به یک برند تبلیغاتی تبدیل شده و در همهٔ سری‌های این بازی در میان شخصیت‌های اصلی ایفای نقش می کند .

بازی Mortal Kombat 4 گرافیک فوق العاده ای ندارد اما ضربات مرگبار شخصیت های بازی بسیار زیبا طراحی شده اند و محیط بازی نیز جذابیت خاصی دارد . ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود نسخه ی قابل حمل بازی Mortal Kombat 4 را آماده کرده ایم که میتوانید آن را بدون نصب بر روی سیستم های رایانه ای خود ، اجرا نمایید .



  • 358 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Resident Evil 2 برای ps1

0 دیدگاه


زیدنت ایول ۲ که در ژاپن با نام بایوهزرد ۲ (به ژاپنی: バイオハザード، به انگلیسی: Biohazard ۲) شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا که توسط شرکت کپ‌کام ساخته شده است و برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شده است. این دومین قسمت از سری بازی‌های رزیدنت ایول می‌باشد که بعدها برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو ۶۴، دریم‌کست، و گیم‌کیوب ساخته شده است.

  • 564 نفر
ادامه مطلب


دانلود بازی Dragon Ball GT -Final Bout برای ps1 به ادامه مطلب مراجعه کنید

  • 380 نفر
ادامه مطلب



بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 عنوان محبوبی از سری بازی های جذاب و بیادماندنی کراش می باشد که همه ما بی شک در دوران کودکی خاطرات خوشی را با آن گذرانده ایم. بازی کراش پیاده برای اولین بار برای کنسول PS1 منتشر شد و استقبال فوق العاده چشمگیری را مشاهده کرد. این مجموعه 5 بازی را شامل میشود که شامل سه گانه کراش پیاده و کراش تیم راسینگ و کراش بش را شامل میشود.

شخصیت محبوب بازی کراش پیاده 2 همان کراش میباشد که در مراحل متفاوت و زیادی قدم می گذارد و مهارت هایی را کسب می کند و با خوردن سیب جان دوباره می گیرد. بازی کراش باندیکوت و نسخه دوم آن به زعم کاربران بیشمار خود سخت ترین نسخه این بازی هاست و همچنین از جذابیت بیشتری نیز برخوردار است. اما بازی Crash Bandicoot 2 که مختص کنسول سونی 2 میباشد مطمئنا روی کامپیوتر های شخصی بازی کردن شور و حال زیادی دارد و یادآور خاطرات بیادماندی دوران کودکی ما خواهد بود

  • 494 نفر
ادامه مطلب



دانلود بازی Marvel Super Heroes Vs Street Fighter برای ps1


  • 420 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی METAL SLUG X برای ps1

0 دیدگاه


METAL SLUG X بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن می باشدر بازی شما در انواع ماموریت ها قرار میگیرد
  • 475 نفر
ادامه مطلب



بازی کراش ۳ با گیم پلی و محیطی بسیار جذاب تر از سری های قبلی کراش منتشر شده است و ادامه ای مستقیم بر آن است. اما ویژگی ها، وسابل نقلیه، کاراکترها و مراحل جدیدی به این نسخه اضافه شده اند که این نسخه را از دیگر نسخه های آن متمایز کرده است. از جمله ویژگی های بارز کراش ۳ می توان به حضور مستقیم و مستقل کوکو در گذراندن برخی مراحل خاص اشاره نمود. در کراش ۳ که سومین کراش پیاده است پس از پایان ۲۵ مرحله موجود ۵ مرحله نیز بصورت جایزه برای شما باز می شود. همچنین در این بازی علاوه بر الماس های متفاوت کلید هایی نیز به بازی اضافه شده اند که پس از انجام بازی در یک تایم مشخص به شما تعلق می گیرند.
  • 286 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Tekken 3 برای ps1

0 دیدگاه



Tekken از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند. با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد.

  • 604 نفر
ادامه مطلب


دانلود بازی Yu-Gi-Oh - Forbidden Memories برای پلی استیشن 1


  • 477 نفر
ادامه مطلب



بازی Star Wars Battlefront II در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی Pandemic Studios ساخته شده و استودیوهای Lucasfilm , LucasArts , Disney Interactive این بازی را در سال 2005 برای پلتفرم Ps2 منتشر کرده است . این نسخه از سری بازی Star Wars با یک سیستم مبارزه ای جدید در بخش جنگ های فضایی , کارکترهای قابل بازی Jedi و چیزی بالغ بر 16 جبه ی مختلف مبارزه بسیار دست شما را برای یک تجربه ناب در بازی های جنگ ستارگان نسبت به نسخه های پیشین باز گذاشته است .

خلاصه داستان : بازی Star Wars Battlefront II داستان سرایی یک کلون ناشناخته که درگیر جنگ های 501 لژیون هست را بازگو می کند . 501 به عنوان بخشی از جمهوری آغاز به کار می کند و در مقابل جدایی طلبان جمهوری به مبارزه می پردازد در بخش داستانی شما در نقش Chancellor Palpatine فرمانده ی 501 بوده و ماموریت شما از بین بردن ژنراتور پیشرفته Mygeeto می باشد .
  • 475 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی God Of War II برای ps2

0 دیدگاه


کمتر کسی است که نام بازی خدای جنگ را نشنیده باشد. این بار نیز با بازی فوق العاده زیبا و محبوب خدای جنگ که اکنون نسخه دوم آن را برای شما کاربران عزیز دانلود برای همه قرار داده ایم در خدمت شما هستیم. این بازی که در ابتدا برای کنسول های Play Station ساخته شده بود، به دلیل استقبال زیاد مردم از این بازی، تصمیم گرفته شد تا فقط نسخه دوم این سری برای پلتفرم PC نیز منتشر شود. شخصیت اصلی بازی کراتوس نام دارد و گیمر باید با کنترل این کاراکتر بازی را پیش ببرد. داستان این سری روایتگر بخشی از نسخه اول آن است که شما در بازی می توانید با نبرد با غول های بزرگ و کسب امتیاز از کشتن آن ها، سلاح هایتان را ارتقا دهید. کراتوس به قدری قدرتمند شده است که با یارانش در حال نابود ساختن یونان عظیم هستند و زئوس که این وضعیت را می بیند به مجسمه ای بسیار غول پیکر جان می بخشد تا کراتوس را شکست دهد ولی واقعیت غیر از این است و آن غول هم شکست می خورد.

  • 5425 نفر
ادامه مطلب


بازی WWE SmackDown Here Comes The Pain بازی شبیه ساز ورزش کشتی کج می باشد که میتونین از ادامه مطلب دانلود کنین

  • 3917 نفر
ادامه مطلب



مورتال کامبت: راهبان شائولین(به انگلیسی: Mortal Kombat: Shaolin Monks) عنوان یک بازی ویدئویی در سری بازی مورتال کامبت است که در سال ۲۰۰۵ میلادی یرای دو کنسول پلی استیشن ۲ و ایکس باکس عرضه شد.

شخصیت‌ها

قابل بازی

  • لیو کانگ
  • کانگ لاو
  • ساب-زیرو
  • اسکورپیون

دیگر شخصیت‌ها

  • ریدن
  • سونیا بلید
  • رپتایل
  • کیتانا
  • ملینا
  • سیندل
  • شائو کان
  • 7054 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Tekken 5 برای ps2

0 دیدگاه


تکن ۵ (به انگلیسی: Tekken 5)‏ ششمین بخش از سری بازی مبارزه‌ای تکن که همراه با دهمین سالگرد این سری نیز می‌باشد. بازی دارای ۳۲ شخصیت قابل انتخاب می‌باشد و در آمریکای شمالی در دسامبر ۲۰۰۴ بر روی آرکید و در ۲۴ فوریه ۲۰۰۵ در آمریکا منتشر گردید. تکن ۵ نقدهای مثبتی از طرف منتقدین دریافت کرد و امتیازهای بالایی توسط وب‌گاههای بازی گرفت که از آن جمله گیم‌اسپات و آی‌جی‌ان به ترتیب امتیازهای ۹٫۲ و ۹٫۳ از ۱۰ را به این بازی اختصاص دادند. در وب‌گاه گیم رنکینگز، این بازی میانگین امتیازه ۸۹٫۳۲ را دارا می‌باشد. تکن ۵ توانسته تا مارس ۲۰۰۷، ۵ میلیون نسخه به فروش برساند.

  • 2592 نفر
ادامه مطلب



بازی کارتونی The Simpsons Hit And Run توسط کمپانی Vivendi Universal Games و Radical Entertainment حمایت یافته و منتشر شده است در ردیف بازی های کمیابی است که محبوبیت زیادی بین کاربران نیز دارد. اتفاقات زیادی آمیخته با طنز در انتظار شماست و همچنین ماشین سواری جالب و متفاوتی را نیز در بازی تجربه خواهید کرد. داستان ابتکاری و جالبی در بازی به چشم می آید که برای گیمر تازگی خواهد داشت و وی را به چالش مجبور خواهد کرد. در بازی بیش از 56 مرحله متفاوت وجود دارد و شما باید کنترل شخصیتی کارتونی را به دست بگیرید و در سطح شهرهای بزرگ که تعداد آن ها به 7 می رسد به مأموریت های خنده دار بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این بازی وجود بیش از 40 نوع خودرو در مدل و ویژگی های متفاوتی است.
  • 774 نفر
ادامه مطلب


یکی از مشهورترین وجذاب ترین بازی های پی اس 2 در سبک Racing بازی Midnight Club 3 است . ماشین سواری شبانه در خیابان های اصلی شهر ، فرار از دست پلیس و انجام مسابقات مرگ بار را با این بازی رو کنسول PS2 خود تجربه کنید.

  • 2530 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Shadow Of The Colossus برای ps2

0 دیدگاه


Shadow of The Colossus یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و سه بعدی می باشد. داستان این بازی مربوط به شخصیتی می شود که در یکی از معابد متروکه وارد می شود و متوجه می شود که عشق زندگی او دچار طلسم شده است . حال او قصد نابودی دشمننان را دارد و در طی بازی با موجودات عظیم الجثه باید دست و پنجه نرم کند. در طی بازی شما با 16 غول متفاوت که هر کدام با شکلهای متفاوت دوپا چهار پا پرنده خزنده و همگی سنگی هستند و پیکر های خیلی عظیمی دارند روبرو می شوید. شما برای نابود کردن غول ها مجبور می شوید از بدن آن ها بالا بروید و به نقاط خاصی از بدنشان ضربه بزنید. در واقع این بازی شما را در نقش جنگجویی جوان و عاشق پیشه قرار می دهد که همراه دختری زیبا و  جان باخته به سوی معبدی دور افتاده و قدیمی می روید . در این بین با توجه به صحبت جوان با موجودی اسرار آمیز که دیوار های معبد را تسخیر کرده ، تنها راه زنده کردن دختر، از بین بردن ۱۶ غول مختلف است که در اطراف معبد پراکنده شده اند. در این بازی شما با هیچ موجودی به جز غولهای عظیم و سنگی روبرو نخواهید شد و برای کشتن آنها باید بسیار آماده و باهوش باشید و اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که هر کدام از این غولها نقاط ضعف مربوط به خودشان را دارند که با رنگ روشن مشخص شده است و شما با ضربه زدن به این نقاط حساس می توانید آنها را از پای در آورید. همچنین در طول بازی معماهای زیادی طرح می شود که شما باید به آنها پاسخ دهید. همچنین در این بازی پر هیجان که شما به تنهایی با موجودات مبارزه می کنید یک یار باوفا در کنار خود خواهید داشت که آنهم اسب شماست. شما می توانید با سوار شدن بر رکاب این اسب به دنبال غولها بگردید و یا سوار بر مرکب و با استفاده از تیر و کمان و شمشیر غولها را نابود کنید. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و موزیک بسیار شنیدنی و گیرا می باشد.

  • 2499 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Super Dragon Ball Z برای ps2

2 دیدگاه



دانلود بازی Super Dragon Ball Z  برای ps2 درادامه مطلب
  • 560 نفر
ادامه مطلب


بازی بسیار زیبا و جذاب Mortal Kombat – Armageddon که بی شک همه ی طرفداران سبک Fighting با آن آشنایی دارند ، این بازی در سال 2006 توسط کمپانی M.U.G.E.N & DruidBlack برای Ps2 منتشر شد همانطور که می دانید سری های Mortal Kombat همیشه با تغییرات زیادی همراه بوده و همیشه سعی شده که گرافیک و گیم پلی بازی بهبود و گسترش داده شود ، می توان رمز موفقیت Mortal Kombat را در تمام سری های این بازی را شیوه های مبارزه هر جنگجو که منحصر به فرد می باشد ، محیط بازی و جادوهایی که هر فرد از خود نشان میدهد دانست در نسخه Armageddon بازی از لحاظ گرافیکی بهبود یافته و از این رو از زیباترین نسخه های سری مورتال کمبات به شمار می رود همچنین در این نسخه شاهد کاراکترهای مشهور بازی همچون Baraka, Kitana, Jade, Reptile, Sonya هستیم که می تواند برای بسیاری از گیمرها جالب و خاطره انگیز باشد

  • 2789 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

کدهای اختصاصی