کد گوگل پلاس بسيار کوچک

انجمن تخصصي براي وبمستران

مرجع کد و آموزش براي وبمستران

Playstation
تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 74
    کل نظرات : 2
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 44

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 77
    باردید دیروز : 89
    گوگل امروز : 2
    گوگل دیروز : 17
    بازدید هفته : 518
    بازدید ماه : 1,938
    بازدید سال : 20,847
    بازدید کلی : 453,865

آرشیو

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

دانلود بازی Gran Turismo 2 برای ps1

0 دیدگاه

 

بازی گرن توریسمو ۲ یا Gran Turismo 2 با نام مختصر GT2 دومین بازی از سری بازیهای بسیار محبوب و پر مخاطب گرن توریسمو می باشد که در سال ۲۰۰۰ منحصرا برای کنسول بازی ps1 منتشر شده است. سبک بازی شبیه سازی رانندگی و ریسینگ و از اولین بازی های ریسینگ پرقدرت می باشد. بازی که با گذشت ۱۶ سال از زمان انتشارش هنوز هم حرف هایی برای گفتن دارد. سبک خاص بازی عاملی شد تا همانند نسخه اول خوش بدرخشد و به یکی از بهترین و پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۱ تبدیل شود. بازی گرن توریسمو ۲ امتیاز فوق العاده ۹۳ از ۱۰۰ را در گیمزرنکینگ و ۹٫۸ از ۱۰ را از آی جی اِن  کسب کرده است و با فروشی بی نظیر بالغ بر ۱۰ میلیون نسخه به یکی از پرفروش ترین های سونی ۱ تبدیل شده است. مجله یوکی پلی استیشن بازی گرن توریسمو ۲ را چهارمین بازی برتر تاریخ در همه ادوار معرفی کرده است.


  • 4297 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Mortal Kombat 4 برای ps1

0 دیدگاه


بازی Mortal Kombat 4 از سری بازی های مبارزه ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد . بازی Mortal Kombat که کار خود را با کنسول قدیمی سگا شروع کرد ، با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است .

یکی از جذاب ترین بخش های بازی حالت 2 نفری و یا مولتی پلیر آن است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . وجود شخصیت های قوی هیکل و جذاب ، از دیگر ویژگی های بازی Mortal Kombat 4 زیباست به طوری که اسکورپیون که از شخصیتهای معروف بازی مبارزه‌ای‌ مورتال کامبت می باشد ، به یک برند تبلیغاتی تبدیل شده و در همهٔ سری‌های این بازی در میان شخصیت‌های اصلی ایفای نقش می کند .

بازی Mortal Kombat 4 گرافیک فوق العاده ای ندارد اما ضربات مرگبار شخصیت های بازی بسیار زیبا طراحی شده اند و محیط بازی نیز جذابیت خاصی دارد . ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود نسخه ی قابل حمل بازی Mortal Kombat 4 را آماده کرده ایم که میتوانید آن را بدون نصب بر روی سیستم های رایانه ای خود ، اجرا نمایید .



  • 349 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Resident Evil 2 برای ps1

0 دیدگاه


زیدنت ایول ۲ که در ژاپن با نام بایوهزرد ۲ (به ژاپنی: バイオハザード، به انگلیسی: Biohazard ۲) شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا که توسط شرکت کپ‌کام ساخته شده است و برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شده است. این دومین قسمت از سری بازی‌های رزیدنت ایول می‌باشد که بعدها برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو ۶۴، دریم‌کست، و گیم‌کیوب ساخته شده است.

  • 561 نفر
ادامه مطلب


دانلود بازی Dragon Ball GT -Final Bout برای ps1 به ادامه مطلب مراجعه کنید

  • 379 نفر
ادامه مطلب



بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 عنوان محبوبی از سری بازی های جذاب و بیادماندنی کراش می باشد که همه ما بی شک در دوران کودکی خاطرات خوشی را با آن گذرانده ایم. بازی کراش پیاده برای اولین بار برای کنسول PS1 منتشر شد و استقبال فوق العاده چشمگیری را مشاهده کرد. این مجموعه 5 بازی را شامل میشود که شامل سه گانه کراش پیاده و کراش تیم راسینگ و کراش بش را شامل میشود.

شخصیت محبوب بازی کراش پیاده 2 همان کراش میباشد که در مراحل متفاوت و زیادی قدم می گذارد و مهارت هایی را کسب می کند و با خوردن سیب جان دوباره می گیرد. بازی کراش باندیکوت و نسخه دوم آن به زعم کاربران بیشمار خود سخت ترین نسخه این بازی هاست و همچنین از جذابیت بیشتری نیز برخوردار است. اما بازی Crash Bandicoot 2 که مختص کنسول سونی 2 میباشد مطمئنا روی کامپیوتر های شخصی بازی کردن شور و حال زیادی دارد و یادآور خاطرات بیادماندی دوران کودکی ما خواهد بود

  • 485 نفر
ادامه مطلب



دانلود بازی Marvel Super Heroes Vs Street Fighter برای ps1


  • 419 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی METAL SLUG X برای ps1

0 دیدگاه


METAL SLUG X بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن می باشدر بازی شما در انواع ماموریت ها قرار میگیرد
  • 473 نفر
ادامه مطلب



بازی کراش ۳ با گیم پلی و محیطی بسیار جذاب تر از سری های قبلی کراش منتشر شده است و ادامه ای مستقیم بر آن است. اما ویژگی ها، وسابل نقلیه، کاراکترها و مراحل جدیدی به این نسخه اضافه شده اند که این نسخه را از دیگر نسخه های آن متمایز کرده است. از جمله ویژگی های بارز کراش ۳ می توان به حضور مستقیم و مستقل کوکو در گذراندن برخی مراحل خاص اشاره نمود. در کراش ۳ که سومین کراش پیاده است پس از پایان ۲۵ مرحله موجود ۵ مرحله نیز بصورت جایزه برای شما باز می شود. همچنین در این بازی علاوه بر الماس های متفاوت کلید هایی نیز به بازی اضافه شده اند که پس از انجام بازی در یک تایم مشخص به شما تعلق می گیرند.
  • 285 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Tekken 3 برای ps1

0 دیدگاه



Tekken از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند. با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد.

  • 602 نفر
ادامه مطلب


دانلود بازی Yu-Gi-Oh - Forbidden Memories برای پلی استیشن 1


  • 475 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

کدهای اختصاصی